~mY FrIeNd~

March 28, 2011

~bUkAN SayA xNak bAGi AWk peLuaNg~

~to my ex~
bukan saya xnk bagi peluang kat awk,
tapi peluang 2 tlh sye bagi w2 sye clash an awk,
2ggu awk perbaiki hubungan kita...
but awk??
so now sye dew khidupan saye sendiri,
saya da prince dalam idop saya(jiwang r plak)
awk pun da dew gf,
jage lah dia lek lok..
saye tahu frst love mmg susah nk dlupekan...
but awk try belajar untuk mencintai org y sayang kan awk..
bukan saye xsayang awk,
saya sayang awk sebagai kAwan saya,
tolong lah terima insan2 y mencintai awk,
anggap r saye x pnh hadir dalam idop awk..
saye xnk wak lukakan ati org leyn,
mmg saya tahu wak sentiasa 2ggu saye dalam idop awk,
dan saya tahu tunggu awk 2 macam mane,
so saye xnk terima awk..
memang wak 2ggu saye,
tapi awk da dew gf..
saye xsggp nk lukakan org leyn..
cukuplah hubungan kita niew,
sebagai pengajaran dlm idop kita,
awk terlalu baik,
untuk saya,
saya sentiasa doakan ,
awk berbahagia dengan insan y hadir dalam
idop awk.....


~maapkan saya~
mungkin saya xpernah memahami awk.



No comments: