~mY FrIeNd~

April 3, 2011

~tOlOng JanGan pakSA SaYa~

tolong jangan paksa saya,
saya bukan seorang gadis y suke dipaksa2,
if saya kata x??
xlah,tolong lah..
jangan wat saye marah k!!!!
kalo saya da marah tahu r perangai saya cm ne,
saya bukan orang y boleh dipaksa sesuka ati k,
memang nampak saye lembut but jangan wat saye kejam dengan anda,
sya blh dipaksa klo perkara 2 mendatangkan kebaikan pada saya,
tolong lah,saye xsuke marah2 org niew,
tapi bak kata someone sabar pun dew hadnyew,
ye maybe sye cube jadi terbek n wat y terbek dalam perhubungan but tolong,
sangat2 hormati saya,pandangan,saya,
yer memang manusia xpernah wat kesilapan,
seperti saya pernah melakukan kesilapan,
tapi saya sedar dimana silapnyew,,,
saye cbe perbaiki diri saya dalam perhubungan saye,
but tolong hormat pew y saye nak an tak k??
maapkan saya if awk terasa ati dengan pew y saya katakan...
tolong jangan wat saye rse jauh dari awk,
saya nk y terbek dalam hubungan kita,
k,hope awk blh pkr r kan awk nk hubungan kita niew cm new,
k.lah rasenyew skunk niew da time untuk saye tdow,
hope esok ari y lebih indah dalam idop saye,,



No comments: