~mY FrIeNd~

May 7, 2011

~happy mOther's day~

assalamualaikum,
saya nur amirah yusof,
ingin mengucapkan selamat hari ibu sedunia,
kepada ibu2,bakal2 ibu,
dengan penuh semangat ingin saye mengucapakan selamat hari ibu,
terutama ibu saya y tersayang (NOR RAHIMAH BINTI BABA),
kerana melahirkan saya didunia ini,
dan membesarkan saye sehingga skunk(20tahun)
wah da dewasa plak...hahaha
saya ingin memohon maap kepada ibu,
jika selama niew saya adew menyakitkan hati ibu dengan kelakuan saye,
secara sengaja atau tidak,
almklm r saya anak y baik(bajet glew)
xpernah terlepas dari kesilapan..
terima kasih ibu kerana telah membesarkan saya dengan penuh kesabaran,
dengan pelbagai ragam2 saya dan adq2 saya,
jasamu di kenang,
saya sayang ibu saya,,,


*ibu.ibu engkaulah ratu hatiku*


i love u......=)<3 <3 <3




No comments: