~mY FrIeNd~

June 3, 2011

~maapkan saya~

saya salah wak,
salah kerana selalo sakitkan ati awk,
saya xpaham awk kot,
or saya y xpaham perasaan saya sendiri,
y saya tahu dulu cinta dan sayangkan awk sangat2,
awak chat y awk baca 2 saya just minta pandangan,
saya rase cm kosong wak,
saya rase penat wak selalo sakitkan ati awk,
saya rase da xsanggup wt wk terseksa dengan saya,
saya x sanggup da wak,
yee saya sangat kejam,
saya xpenah luahkan kt awk,
cozz saya tkt saya disalahkan lgi wak,
tp atas pandangan dia 2 saya sedar wak,
saya sedar,

‎~Tuhan tu x kedekut........ berubahlah kerana Agama n diri awk, jngn berubah krana org lain..
cinta yg sebenar ade pautan ngn ILLAHI ingat .....
cinta awk bkn kerana nafsu.....
Semua Kerana ALLAH S.W.T


awk saya tersentap dgn ayat niew wk,
saya sedar,
saya selalo sakitkan ati awk,
selalo wat wak sakit ati,,
untung saya dapat awk,
yang sntse bertahan dgn saya,
wlpn saya da lukakan awk,
awk sanggup g bertahan dengan saya,
saya nmpk awk sayang sangat2 kat sye,
tp satu bnda y wat sya xyakin dengan awk,
saya nk awk bimbing saya,
mgkn saya lalai awk,
saya nak awk ubahkan saya,
saya nak awk jadi pasangan saya didunia n diakhirat nty awk,
awk cukup bek untuk sya,
kalo betul awk da wat keputusan wat haluan masing2,
saya akn terima wak..
sebab salah saye wak,
wak da cukup bek untuk saya,
tapi saya x pernah paham perasaan awk,
salah saya
xpenah jaga ati awk,
saya xkan pertahankan lagi,
keputusan awk 2,
sebab salah saya,
salah saya,
kalo awk kata ramai laki y suka kan saye,
awk silap,
saya bukannyew suka2 blh jatuh cinta awk,
mungkin cinta awk da ilang kat saya,
mungkin awk da penat bersabar dgn saya,
maapkan saya,
memang saya y salah dalam hubungn ini,
saya bukan sorng y sempurna,
if awk rase awk perlukan saya,
awk carilah sye...
kalo awk xcari saya da,
saya paham mksud awk,
awk laki y bek,
insyaallah awk akn jmpe dengan org y bek untuk awk,
saya bkn y terbaek untuk awk..
maapkan saya awk...



SAYA NAK BAGI TAHU KAT AWK,
SEMUA SALAH SAYA,
SAYA XPERNAH PAHAM AWK,
SAYA XPERNAH JAGA ATI AWK,
SAYA SELALO WAT AWK MARAHH,
MAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPKAAAAAAAAAN SAYA...


TERIMA KASIH AWK PERNAH MEMBAHAGIAKAN SAYA,,

Dew pesanan untuk awk dari someone,
awk boleh pikir dan ubah cam ne hubungan y awk nak....
awk y tentukan,
setiap orang x sempurna awk,
if awk rase keputusan ini terbek untuk awk,
awk teruskan lah,......


1 comment:

apis raman said...

haha sbo je la.... kumbag ni senang jew ni cri hahaha