~mY FrIeNd~

June 4, 2011

~mulakan kehidupan y baru~

ASSALAMUALAIKUM,
yeaaaahh ari niew saya nak bagi tahu semua,
saya x boleh sedey da,
wlaupun skunk saya rase kecewa,
tapi sye kena hadapinyew,
so mulai ari niew,
saya perlu kehidupan yang baru,
kehidupan tanpa someone y pernah saya harapkan,
betul kata awk,
saya da selalo sakitkan ati awk,
jangan wsau after niew,
tiada saya lagi dalam idop awk k,,,,,
baru saya rasa cm ne kita harapkan someone tapi dia tinggalkan kita gak,
ok2,saya xnk stry pasal semalam,
saya nangis air mata darah pun,
dia tetap xkan kembali kat saya,
now,saya akan cari someone y betul2 ikhlas dengan sye,
y xwatkan saya mgharap lagi tp still bertahan,
ecehhh,,,
ayttt,,
padahal pintu ati da tertutup.
melainkan jmpe someone y xkan kecewakan saya lagi....
dan dia betul2 y blh wat y terbaek untuk saya,
so skunk saya xnk cter papew pun pasal niew lagi,
saya perlu melangakah ke depan,
da xnk toleh kebelakang,
tapi kadang2 tertoleh jge..
hihihihi..
tq my friends y sentiasa bg semangat kat saya,,
hihihihi..
so skunk nk g tw saya single we..
gler r sejarah kot,
but mem2 saya semua kata kejap jew single,
after niew adew r org baru,
ok2 saya akan buktikan saya xkan ada orang baru wat masa skunk,
saya xnk sakitkan ati org lagi k.....
yang penting saya kena lupakan perkara lame,
so kepada sesiapa y saya adew wat silap saya minta maaf k,
saya manusia y xsempurna y x terlepas dari kesilapan,
doakan saya melangkah kehidupan yang baru,
satu perubahan dalam idop saya....
ok.lah rasenyew cukup sampai sini jew...
tq2 sapew2 y always sapport saye,
nantikan perubahan yang baru.....

1 comment:

Anonymous said...

terbaik............